Reklamačný poriadok

Všeobecné ustanovenie
Prevzatie tovaru
Záručná doba
Záručné podmienky
Vybavenie reklamácie

1. Všeobecné ustanovenie

Reklamačný poriadok popisuje bežnú obchodnú spoluprácu medzi Kupujúcim a Predávajúcim. Tento reklamačný poriadok bol vypracovaný v súlade so zákonmi - Všeobecné ustanovenie a zák. č. 634/1992 Zb., O ochrane spotrebiteľa, v platnom znení a vzťahuje sa na spotrebný tovar zakúpený v tomto internetovom obchode. Kupujúci je povinný sa zoznámiť s Reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami ešte pred objednaním tovaru. Kupujúci je povinný sa zoznámiť s Reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami ešte pred objednaním tovaru.

2. Prevzatie tovaru

Prevzatím tovaru od Predávajúceho súhlasí Kupujúci s nižšie uvedeným reklamačným poriadkom. V prípade, že tovar nie je odobraný osobne, rozumie sa prevzatím tovaru okamžik jeho odovzdanie prvému prepravcovi.

Ako doklad o záruke (záručný list) vystavuje Predávajúci ku každému zakúpenému tovaru nákupný doklad (faktúra – ďalej len záručný list) s uvedenými všetkými potrebnými údajmi pre uplatnenie záruky (názov tovaru, dĺžka záruky, cena, množstvo, sériové číslo....).

Kupujúci je povinný si tovar pri prevzatí riadne skontrolovať a prezrieť. V prípade, že zbadá na tovare vady, je povinný ich bez zbytočného odkladu oznámiť Predávjúcemu.

V prípade mechanického poškodenia obalu tovaru pri prevzatí od dopravcu, je Kupujúci povinný skontrolovať stav tohto tovaru. Pokiaľ bude pri prehliadke zistené zjavné poškodenie tovaru, je Kupujúci povinný vyhotoviť o tomto záznam za prítomnosti dopravcu (poštovného doručovateľa) a prevzatie odmietnuť. V prípade odmietnutia tovaru z dôvodu poškodenia pri preprave bude Kupujúcemu zaslaný výrobok nový, a to bezplatne.

Podpisom prepravného listu Kupujúci súhlasí s prevzatím a potvrdzuje, že dodaný tovar je nepoškodený. Na neskoršie reklamácie spôsobené behom dopravy nebude braný zreteľ. Výnimku tvorí mechanické poškodenie tovaru, ktoré pri prevzatí a prezretí zásielky nebolo zjavné. V takom prípade je Kupujúci povinný uplatniť reklamáciu do 3 dní od prevzatia tovaru.

3. Záručná doba

Záručná doba začína bežať od prevzatia tovaru Kupujúcim, tj. dňom uvedeným na záručnom liste, prípadne daňovom doklade (faktúre). Zákonná záručná doba je všeobecne 24 mesiacov. Výnimku môže tvoriť tovar predávaný so zľavou (tovar poškodený, použitý, nekompletný atď.). Predávajúci môže túto zákonnú lehotu predĺžiť. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bol výrobok v záručnej oprave.
 
Ak je obsahom balenia, či predmetom kúpy spotrebný materiál (cartridge, toner, tlačová hlava, lampa projektoru, batéria, ...), je jeho životnosť 6 mesiacov, ak nie je výslovne uvedené inak.
 
Uvedené záručné doby sú určené pre koncových zákazníkov a sú vyznačené na záručnom liste.

4. Záručné podmienky

Pred prvým použitím tovaru je Kupujúci povinný riadne preštudovať záručné podmienky vrátane príslušnej užiavteľskej príručky (návodu na obsluhu). V prípade užívania výrobku v rozpore s užívateľskou príručkou (návodom na obsluhu) nesie Kupujúci všetky dôsledky, ktoré mu týmto vzniknú, sám a ich následná reklamácia bude považovaná za neoprávnenú.

Záruka sa nevzťahuje na vady vniknuté v týchto prípadoch:

  • bežné opotrebenie tovaru spôsobené obvyklým používaním,
  • neodborný či neoprávnený zásah do tovaru,
  • úmyselné, či mechanické poškodenie tovaru z nedbalosti,
  • zanedbanie starostlivosti o tovar, vniknutie cudzích látok (prach, voda, atď.)
  • použitie, údržba či inštalácia, ktoré sú v rozpore s užívateľskou príručkou
  • použitie tovaru v nevhodných podmienkach alebo nevhodným spôsobom,
  • pripojenie nevhodného prúdu či napätia,
  • poškodenie tovaru spôsobené vyššou mocou (živelnými, či inými prírodnými faktormi)
  • poškodenie tovaru použitím nevhodných doplnkov k tomuto tovaru,
  • CD média, u ktorých nie sú preukázateľné vady na povrchu,
  • na atramenty a tonery, u ktorých došlo k hmotnostnému úbytku väčšiemu ako 10%.

5. Vybavenie reklamácie

Miestom pre uplatnenie reklamácie je predajca, u ktorého bol tovar zakúpený. Ak je však v záručnom liste uvedený iný podnikateľ určený na opravu, ktorý je v mieste Predávajúceho alebo na mieste pre Kupujúceho bližšom, uplatní Kupujúci právo na opravu u podnikateľa určeného na záručné opravy.

Kupujúci môže uplatniť reklamáciu osobne alebo zaslaním tovaru na reklamáciu prepravnou službou (špedičnou spoločnosťou, poštou a pod.) na vlastné náklady. V prípade zaslania tovaru na reklamáciu touto formou je Kupujúci povinný priložiť reklamačný formulár.

V prípade neoprávnenej reklamácie bude Kupujúcemu účtovaný manipulačný poplatok podľa aktuálneho cenníka a tovar bude na náklady a riziko Kupujúceho zaslaný na jeho uvedenú adresu, pokiaľ nebude dohodnuté inak.

Reklamácia, vrátane odstránenia vady, musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa Predávajúci s Kupujúcim nedohodnú na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty sa Kupujúcemu priznávajú rovnaké práva, ako by sa jednalo o vadu neodstrániteľnú.

Predávjúci, po preskúmaní predložených dokladov a zbežnej prehliadke reklamovaného tovaru:

  • uzná reklamáciu ako oprávnenú a na mieste ju vybaví; ak nie je možné vybaviť oprávnenú reklamáciu ihneď, prijme reklamovaný tovar do reklamačného konania a o tomto urobí písomný zápis
  • odmietne reklamáciu ako neoprávnenú a reklamovaný tovar vráti Kupujúcemu
  • reklamovaný tovar prijme k odbornému posúdeniu a na základe jeho výsledkov bude reklamácie buď uznaná za oprávnenú a riadne vybavená alebo bude odmietnutá a tovar bude vrátený Kupujúcemu
O tom, kedy bolo právo zo zodpovednosti za vady uplatnené, tak ako aj o prevedení opravy a dobe jeho trvania, prípadne o spôsobe vybavenia reklamácie, vydá Predávajúci Kupujúcemu písomné potvrdenie.
Ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť, má Kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená, a Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Ak to je vzhľadom k povahe vady neúmerné, môže Kupujúci požadovať výmenu veci, alebo ak sa týka vada len súčasti veci, výmenu súčasti. Ak nie je taký postup možný, môže Kupujúci žiadať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť.
Ak ide o vadu, ktorú nie je odstrániť a ktorá bráni tomu, aby vec mohla byť riadne užívaná ako vec bez vady, má Kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Rovnaké práva má Kupujúci, ak ide síce o vady odstrániteľné, avšak Kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne používať.
Ak ide o iné vady neodstrániteľné a nepožaduje sa výmena veci, má Kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny alebo môže od zmluvy odstúpiť.
O spôsobe vybavenia reklamácie vyrozumie Predávjúceho Kupujúci predom dohodnutým postupom (prostriedky komunikácie na diaľku alebo písomne). Pokiaľ bol tovar zaslaný prepravnou službou, bude po vybavení automaticky zaslaný na adresu Kupujúceho.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Neprihlásený uživateľ

Novinky

08.08.2018
Polohovateľné herné sofa E-Blue
Vychutnajte si maximálne pohodlie pri hraní v hernom sofa E-Blue Auroza s nastaviteľným sklonom. Výplň z pamäťovej peny a vysoko akostnej bavlny urobí zo sedenia ozajstný relaxačný zážitok. Vďaka zabudovaným kolieskam môžete s ním ľahko manipulovať. Ale pozor, aby ste počas hry nezaspali :)
06.08.2018
7.1 herné slúchadlá EHS971
Podsvietené herné slúchadlá s mikrofónom zvýraznia zážitok z hry aj vďaka surround sound systému 7.1 - budete počuť každý zvuk ako by ste boli priamo súčasťou hry. Ideálna voľba pre hráčov PUBG.
01.08.2018
Bluetooth herné kreslá E-BLUE
Prvé herné kreslá E-BLUE so zabudovanými bluetooth reproduktormi! Vychutnajte si každý herný súboj pohodlne usadení a naviac s nevšedným zážitkom, ktorý prináša v operadle zabudované neviditeľné bluetooth reproduktory. Budete počuť všetko, čo sa okolo Vás v hre bude diať. Tieto herné kreslá plne vyhovujú všetkým požiadavkám na ergonómiu. Kombinujú jednodielne operadlo a vysoko pružnú penovú výplň tak, aby bola dokonalou oporou pre každú časť tela.
31.07.2018
LOGO reproduktory
Počúvate radi pri práci svoje obľúbené piesne? Tak potom potrebujete kvalitné reproduktory. Značka LOGO prichádza s reproduktormi 2.1 s dreveným subwooferom a extra basmi, s drevenými 2.0 reproduktormi a s modernými 2.0 reproduktormi, ktoré sa hodia do každej domácnosti a kancelárie. Všetko za úžasné ceny.
31.07.2018
Nabíjacia herná podložka s RGB podsvietením
Buď na bojisku neprehliadnuteľný, RGB herná podložka podsvieti každú hru. Jediným stlačením tlačidla môžeš prepínať režimy multi farebného podsvietenia alebo ho vypnúť. A to nie je všetko, podložka disponuje aj funkciou bezdrôtového nabíjania pre smartphony! Dobi si svoj mobil ľahko aj počas hrania.
24.07.2018
Herný mikrofón MI1
Potrebujete, aby Vás v každej hre bolo perfektne počuť? Venujete sa streamu alebo nahrávate vlastné videá? Tak potom je stolný mikrofón Red Fighter tou správnou voľbou. Dizajnový, vysoko citlivý mikrofón prenesie Váš hlas dokonalo čisto.

Akcie

13.08.2018
Week price - Počty na jednotku
Vybavte sa na počty v novom školskom roku s kalkulačkou Rebell SC 2040 BX. Dvojriadkový displej, 240 integrovaných funkcií, 9 nezávislých pamätí, trigonomické a hyperbolické, prevody kartézskych a polárnych súradníc a mnoho ďalších funkcií a výhod využijú nie len vysokoškoláci.
02.08.2018
HP: Ink cashback pre koncových zákazníkov - HP 932/933XL | 934/935XL
Akcia pre koncových zákazníkov!
Vyberte si svoju obľúbenú kombinácui a ušetrite s originálnymi atramentovými kazetami - HP 932/933XL | 934/935XL
Ponuka  platí od 1. 8. 2018 do 31. 10. 2018
01.06.2018
Ak keby tisíc fotiek ...
Nafoťte si všetky zážitky z prázdnin a dovolenky a uchovajte si ich ako živé. Kompletné príslušenstvo pre FOTO nájdete u nás na jednom mieste.
03.05.2018
HP: Toner cashback koncovým zákazníkůmHP: Toner cashback koncovým zákazníkům
Akcia pre koncových zákazníkov!
Získajte až 100 € späť so službou cashback pri kúpe originálneho tonera HP. Ponuka predĺžená do 31. 10. 2018.
10.01.2018
Dymo štítkovač LM280 so zľavou 20%
Získajte viac za menej ... Využite výhodnú ponuku a nakúpte tlačiareň štítkov Dymo LM 280 so zľavou 20%.